dinsdag 6 december 2011

Een lange weg

Zo'n 6 jaar terug is het voor mij allemaal begonnen. Ik werd al van kleins af aan gepest op school, wat op mij een enorme impact had/heeft. En aangezien ik een emotie-eter ben, kwam dat er allemaal in kilo's aan. En hoe rot ik me ook voelde, het maakte me niks uit. 6 jaar terug woog ik ongeveer 75 kilo, ik was toen 13.

Door omstandigheden ben ik daarna nog meer aangekomen. Dit was natuurlijk niet de bedoeling, maar het verleden en mijn huidige situatie bleven invloed op mij hebben. In de 5 jaar daarna ben ik nog eens 50 kilo aangekomen, ik ben nu 19.

Bijna 2 maanden geleden is er bij mij een knop om gegaan. Ik woog toen 122,7 kilo. Niet mijn toppunt (dat was 'slechts' 1,3 kilo meer) maar wel een punt waarbij eindelijk tot mij is doorgedrongen dat dit niet langer kan. Nu bijna 2 maanden later, ben ik ruim 7 kilo kwijt. En via deze blog ga ik jullie op de hoogte houden hoe het verder gaat! Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik weet zeker dat het me gaat lukken.

Liefs,

Lindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten