woensdag 7 december 2011

Weegdag!

De woensdag is altijd een ontzettend spannende dag. Niet omdat ik dan mijn geld gestort krijg, maar omdat ik dan na een week weer mag wegen! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik soms ook wel tussen door ga. Tja, dat moet ik toch afleren.

Na een tijd waarin het voor mij erg moeilijk was om mijn kilo's kwijt te raken, was ik daarom extra zenuwachtig. Zat er iets bij of was er iets af? Ik maakte me best wel zorgen, omdat ik me niet zo nauw aan m'n gezonde eetpatroon heb gehouden.

Eenmaal op de weegschaal werd ik toch wel behoorlijk nerveus. De cijfers kwamen in beeld en... Ja hoor! Er was eindelijk na 2 weken weer 6 ons af! Ik weeg nu precies 115 kilo, dus ik ben in totaal 7,7 kilo kwijt. Volgende week wordt dus extra spannend... Haal ik de 8?!

Liefs,

Lindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten