donderdag 22 december 2011

Sporten en kerst

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste blog heb geplaatst. Inmiddels ben ik 10 kilo kwijt en weer een maat kleiner! Wel moet ik eerlijk bij zeggen dat het met ups en downs gaat, maar ik blijf mijn best doen. En het leuke is dat ik nu ook een buddy heb die me zal bij staan.

Momenteel heb ik het erg druk op mijn werk, maar ik heb een heerlijke uitlaatklep: de Wii! Ik gebruik Wii Active 2, een ontzettend goed work-out programma dat je echt laat zweten. En ookal wil ik geen promotiepraatje hier houden, dit is echt een tip voor als je wil afvallen!

En ja, natuurlijk komen de kerstdagen eraan! Je hoeft je niet altijd in te houden, en zeker met kerst niet! Kerst is tegenwoordig een feest van eten. Gourmetten of lekker zelf koken, je kunt het ook gezond aanpakken. Ik zelf ga bijvoorbeeld sandwiches met tonijnsalade en gerookte zalm maken, erg lekker! En niet te ongezond. Natuurlijk kun je je even laten gaan, maar probeer in het nieuwe jaar met een schone lei te beginnen! Natuurlijk moeten 1 januari nog wel die overgebleven oliebollen op ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten